miércoles, 3 de octubre de 2007

Bewitched for a dream*

Al entrar per la porta, he notat que estava feta per allò.
Ser actriu un somni llunyà, un somni que es veu difícil, però avui he vist clarament que per molta feina, esforç o dedicació que pugui comportar, jo vull arribar a ser una bona actriu.

Sentia que el meu món era allà, sentia fascinació per aquelles persones darrere el micròfon, era com fondre's en un èxtasi de plaer. Era notar una gran emoció per dins, una harmonia amb mi mateixa com mai, en aquella sala no hi corria el temps, ni les obligacions, ni les necessitats... aillada de tot i difrutant del moment.
Milers de pel·licules s'hi han doblat, segon per segon, minut per minut s'han anat perfeccionant amb la meravellosa feina de grans professionals.
M'he trobat amb alguns actors de doblatge, i jo volia ser com ells, jo volia entar per la porta de l'estudi de doblatge com una actriu més, volia sentir-me com a casa.
I el millor ha estat saber que no és una meta impossible.


Sembla mentida com una simple veu és capaç d'enamorar, de fer plorar, de fer riure...
Una simple veu et pot fer creure que la Julia Roberts parla català. Una simple veu et pot dir allò que vols sentir, i es que estas feta per ser feliç, i per a tu ser feliç és treballar del que t'agrada.



Gràcies Júlia per acompanyar-me en una dia tan important per mi, i per no deixar-me sola, t'estic molt agraïda. M'encanta que hagis sigut tu la persona que ha estat al meu costat quan he entrat per primera vegada a l'estudi de doblatge, sé que tu també has sentit més fascinació per aquest món, i sé que compartim un somni molt semblant, i em fa feliç que sigui així perquè això vol dir que els nostres camins avançaran entrallaçats.
T'estimo moltíssim!







Embruixada per un desig...*

1 comentario:

Júlia Bagaria dijo...

Com es nota que hem anat creixent juntes... Som tan iguals...!!!! :) I sí, reina, jo t'hi veig allà però segur tia, és el teu món! I l'has clavat amb allò de que una veu t'enamora..i suposo que ja sé a qui et refereixes...^^ Ewen McGregor? :) Yeahh! T'estimooooo. Mira si va valdre la pena anar allà que vaig passar de tornar a plaça catalunya per anar a la Filmoteca! I mira que era urgent la cosa, eh? But, Don't worry, be happy. :)
Lluita pels teus somnis. Vulgues ser actriu, Marta! Que res no et farà més feliç... Només allò que sempre has desitjat. ;)