viernes, 26 de octubre de 2007

FeLiCiTaTs JúLiA!!!!!!!!

Ara mateix són exactament les 00:03, i per tant avui estem a dia 27 d'octubre del 2007.
Dia en què vas néixer Júlia. I per mi, un fet que agraeixo de debò.
Té dit moltes vegades paraules boniques i t'he expresat moltes vegades com t'estimo.
Altres en canvi, l'he cagat i he fet tonteries que no t'han agradat.
Per la part que em toca, sé tot això que et molesta, i sé que et molesta que avui no estigui amb tu a Karibú.
Sé que et sentiràs decepcionada i et plantejaras quin tipus d'amiga sóc, pero de debò, i per favor no em jutgis. No vulguis creure que no m'importes i que et substitueixo per altres coses.
La veritat reconec que la solució proposada no és la millor del món, però jo vull estar bé amb tothom.
Vull fer-te sentir molt especial en el teu dia, però aquest any serà un dia després si tu em permets. I no per això serà diferent o menys especial.
Jo vull que siguis feliç i sé que amb mi o sense mi ho seras a Karibú, ja que no és precisament el lloc exacte per a que dues amigues facin més gran el llaç que les uneix.
Jo amb tu estic bé tan si és al bar de la plaça com a casa teva com a la biblioteca... No ho sé, per una part la meva persona no és que se senti genial amb la decisió de no venir, però em trobo una mica acorralada, i com altres vegades, et demano que no em presionis.

He llegit al teu blog tot el que has escrit, i et seré sincera, per un moment he sentit tristesa perquè veia que comentaves lo bé que t'havia anat al día amb les amigues de Vic i la Garbiñé, i he sentit que potser jo no t'havia ofert tant com elles han fet.
I la veritat em sap greu.
Sé que per tu avui és un dia molt important en el que passaras a ser un any més gran, i penso trucar-te i diumenge et vull veure per menjar-te a petons i abraçades!

Vull que aquest any, sigui millor que l'anterior, bàsicament perquè sempre s'ha de demanar.
Vull que aquest any visquem moltes experiències recordant es clar, les anteriors. No sentint nostàlgia, sinó com a algun tresor que tenim ben guardat. Un joier que obrim de tant en tant per veure-hi els nostres collarets preferits.
Vull dir-te també que respecte als 16 anys, estic segura que no els oblidarem mai, tan tu com jo, perquè (encara que jo no els hagi acabat) puc dir que han estat increïbles, i per tu més sweets que mai. Crec que no podem trobar un adjectiu que defineixi millor els teus setze anys.
I he estat amb tu, i sempre hi seré. Potser el dia just del teu aniversari no, però el següent si, i l'altre i l'altre... i bé eternament ( si tu vols es clar)
Val a dir, que les promeses s'han de cumplir, i a tu ni se t'acudeixi separar-te de mi eh?
Doncs bé, volia dedicar-te el blog d'avui només i exclusivament a tu.

Tu, tu i tu, la meva millor amiga i la persona amb la qual he confiat més des de sempre.
I espero confiar-hi per sempre més.



T'estimo Júlia!



MOLTES FELICITATS!!!!





3 comentarios:

Júlia Bagaria dijo...

Gràcies, reina. I, poguem veure'ns o no demà, d'amigues ho serem sempre. ;)

Wostin dijo...

(amb retard, però et responc)

Volia aclarir que allò t'ho vaig dir de molt bon rollo eh? ;)

Estic d'acord amb el que deies, s'ha de viure la vida com un vol, però crec que "veritat" i "realitat" són dues coses diferents.

Júlia Bagaria dijo...

Gràcies per venir a Karibú. Jo sabia que havies de venir ;)I sí, un any més ens espera i... no t'excita pensar a veure què ens passarà, aquest any, d'emocionant? :D A mi mooollttt!!! T'estimo, Marteta, maleta dels somnis. ^^