domingo, 16 de septiembre de 2007

Wish you were here

Tan de bo fossis aquí avi...

El trobo tant a faltar!

Una de les millors persones que he conegut mai. Era tranquil, amb sentit de l'humor, sense ambicions, s'estimava tot el que tenia, era un home feliç i encomanava aquesta felicitat.


L'altre dia vaig mirar algunes fotografíes de quan érem petits, i em feia molta pena saber que les coses han canviat tant.


M'agradaria tan que hi fós ara, hi hauria tantes coses per explicar-li!

Voldria que m'hagues vist créixer i veure la noia en que m'he convertit ara.

M'agradaria haver-li dit més vegades que l'estimava.

M'agradaria haver passat més estones amb ell i compartir més històries.


No era l'home més inteligent del món ni el més sabi...
Però la sabiesa és haver viscut 70 anys amb felicitat i alegria.
Haver disfrutat de les petites coses i haver tingut petits somnis, il·lusions...
Tothom se'l estimava per la seva senzillesa, no era una persona interessada, ni rencorosa... Us prometo que era un bon home...

A vegades les millors persones són les que marxen abans. La vida és una mica injusta...

Sigui on sigui, jo sempre el recordaré i diuen que la persona no mor mai si és recordada a la memòria dels seus.

Així doncs aquest escrit va només dedicat al meu avi, qui es mereix un text de 30 pàgines, però jo prefereixo dir les quatre coses més importants i així aquest món senzill no es perd.


No es tracta de fer grans honors o grans promeses, es tracta de sentir de debò les coses que diem.



Let's go to fly and come back to the place of our dreams...

2 comentarios:

Marta dijo...

juerrr sa publicat mol espaiat.. pro be... espero k agradi la lectura!

Júlia Bagaria dijo...

Marta, m'ha fet emocionar el teu escrit.
Sempre sol passar que te n'adones del gran tresor que tenies quan ja l'has perdut per sempre. I és que és trist però, C'est la vie! :)
Ja ho dic jo sempre; el món és injust! Per tant, si realment existís aquest déu de qui tant parlen.. Gent! No Mereix el nostre Respecte!
I llavors ve quan em pregunto: Què coi fan gastant-se 300.000€ en reformes per la parròquia de La Garriga? Quan el que hauríen d'estar fent a ple segle XXI és eliminar qualsevol cosa relacionada amb la religió! Si us plau! Que ja han passat prou coses al llarg de la història com per adonar-nos que cap mena de déu súperpoderós flotant pel cel existeix...!
T'estimo!