viernes, 7 de septiembre de 2007

Un bon començament!

Què millor per començar alguna cosa, que començar-la bé?

Sí, finalment m'he creat un blog... fa gràcia perquè això d'escriure-hi cada dia serà com un repte...

Segona cosa imprescindible ---> ella!

La Júlia.
T'enrecordes del títol que vam quedar que li posaria al blog?
Aquí el tens, un granissat àcid. Un granissat de Marta.

Bé, com que nosaltres dues sóm com un pack, dir que aquest nom no me l'he copiat, La Jouliet em va dir que li semblava una ideea fantastica que ella fos el de maduixa, i jo el de llimona.

Així doncs, el primer és el primer, i el primer és dedicar aquest blog a la Júlia, la principal font d'inspiració.
Espero que funcioni i tiri endavant eh ;)

Queda estrenat el meu blog, i res, llarga vida als granissats!

1 comentario:

Júlia Bagaria dijo...

Reina! M'encanta que t'hagis animat a començar un bloc! I mai millor dit: granissat de llimona.^^ Que és el granissat que et compraries a la Xixonenca de Vic si hi anéssim. I jo em compraria el de maduixa, que és aquell que té maduixes. :)Estic emocionada que em dediquis aquest bloc, i és que jo també te l'he dedicat a tu; pensa que et vaig fer Doctor Honoris Causa! Això son paraules majors! I sí, t'estimo molt, i sí, ets tota una romàntica (ho he vist a la teva descripció). I això és el que et fa una somniadora, una persona amb ganes de viure amb fantasia i imaginació, una noia que somia amb un món més bo i amb un príncep blau que et regali una flor :). I, per últim, un consell d’una blogger: Escriu tot allò que vulguis i tot allò que et passi pel cap; diguis el que diguis ho hauràs dit tu :) I per tant estarà bé!. T'estimo.