jueves, 13 de septiembre de 2007

Un cap com un timbal

Quan et corren massa pensaments pel cap, passa el que passa. T'agobies i veus les coses malament.
Quan et corre el dubte i la incertesa pel cap, el teu cos s'omple de pors i de inseguretats.


El pijtor? Crear prejudicis:

Jutges les coses des del teu punt de vista, i potser t'hauries d'obrir una mica i veure-ho des de una perspectiva diferent, fer un plà més general, no tancar les teves idees...

Buscar les tres potes al gat em passa continuament... dins del meu cap es creen expectatives que potser la realitat no em pot oferir.

La realitat és molt sencilla, nosaltres la compliquem amb pensaments abstractes i absurds.


El romanticisme creat dins al meu món de fantastia, no existeix a la realitat. No hi ha lloc pel romanticisme en una societat hipòcrita.
Adoro aquesta paraula, hipòcrita. És una de les meves preferides.
Ser hipòcrita o no ser hipòcrita, aquesta és la qüestió!




No trobes que les flors són simbol de bellesa?


1 comentario:

Júlia Bagaria dijo...

Cor d'or! :) Ara mateix he arribat a casa. M'ha agradat molt estar amb tu i la Duna, les meves dues reines! Però m'ha fet ràbia parlar del què hem parlat... Macagunlolla! `´ És que Per Què? WHY? :S Bé, d'això ja n'hem parlat, i és el que m'ha causat (i a tu també i a la pobre Duna potser també XD) mal de cap... Però bé, tu i jo demà anem a ballar, a cridar, a gaudir com mai! Que aquest cop fins i tot si hi hagués d'anar a peu, hi aniria! I tu també, que jo ho sé! Bé, t'haig de dir però, que em perdonis si he apujat massa el meu to de veu quan xerràvem d’aquest tema que ¡tant em perjudica! Sort que ja ens hem entès i sort que no durarà pas massa més temps, espero! Però és que a part, m’has d’entendre: I had a girly thing...^^ Cosa que hi ha tingut MOLT a veure...!
T’estimo, je t’aime, je suis très fatigué! :)
PD. T'ho he dit mai que ets preciosíssima?


:)