martes, 21 de octubre de 2008

Per a una persona especial:

Sé que ja t'ho he dit unes quantes vegades, però avui és el teu dia. Avui només et podia dedicar el blog a tu. Avui, és quan aquell home comença a adoptar un posat interessant, amb força; una edat divina, 20 anys. Molts dels nostres pares, vendrien la seva ànima al diable per tornar-los a viure uns instants. Això vol dir que, aprofita'ls, viu-los, però sobretot, gaudeix-los.

Sé que prefeririem que fos diferent i que el temps estigués a les nostres mans. Però, donades les circumstàncies, crec que no soc del tot conscient dels valuosos minuts que podré passar avui al teu costat. Tinc ganes de dir-te que t'estimo, que me'n alegro de ser-hi per felicitar-te, per veure com et fas una mica més gran.

Sé que t'estimo. T'estimo perquè sí. No hi ha raons, no hi ha paraules per descriure-ho. Felicitats per aconseguir que t'arribi a estimar tant. Has captivat els meus cinc sentits i només penso en tornar-te a veure, en tornar-te a agafar la mà caminat tranquil·lament per la vora de la mar...

Moltes felicitats, espero celebrar-ho molts més anys al teu costat.


T'estimo.



2 comentarios:

Anónimo dijo...

T'estimuu pixurrii!!!Sxo k kontinuis sent la meva steta* durant mlts aniversaris i k em vinguis a despedir a la porta i al cap d'unes hores me l'obris km avui!! jujuju kins dos estem fets!!

Doncs re, gracies per tot amor meu!!

t'estimu!!!

Júlia Bagaria dijo...

Aiii que bonic... Que BONIC!!! :'-)