domingo, 16 de noviembre de 2008

L'estel


Un groc envellutat, el somni que cruix d’una tarda ponent i un estel enjogassat. Per les dunes de formiga s’enfonsen els talons de les meves sabates, els cabells voleien innocentment per la brisa de llevant, un gos corre per la sorra; només una espurna de sol, de llum, il·lumina els nostres cors. És a partir de llavors que comprenc que ningú pot treure’m un record. Ell s’aproxima, em mira als ulls mentre porta fils entre els dits: sembla que no fa prou vent. Després d’una mínima resignació, ens n’adonem que poc importa. La platja és nostra i aquells minuts també. Soc feliç.





5 comentarios:

Anónimo dijo...

i jo tmb soc ml feliç cariñuuuuuuuuuu!! testimuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Efrem dijo...

I a mi, se'm cau la baba llegint...!!

Júlia Bagaria dijo...

Sooo romantic... :)
Et trobo a faltar, fa temps que no ens veiem! Jo tinc vaga tota la setmana, si vols quedar algun dia truca'm! T'estimoo

Júlia Bagaria dijo...

Ok!!! El dimecres aniré a les 10 a l'autoescola! Ens veiem allà little pony! :)

Júlia Bagaria dijo...

Què tal si renovem? hahahaha