jueves, 17 de abril de 2008

Photograph

A cops, m’agrada mirar fotos que ronden pel meu ordinador. Quan les miro, n’hi ha que em fan recordar en quina situació em trobava en aquells moments. Hi ha coses que trobo tant a faltar, miro els ulls de la imatge i sé quins pensaments m’envaïen llavors. No t’ha passat mai que remenant antigues fotografies penses, ostres, com m’agradaria tornar enrere per reviure aquells dies, o aquell precís moment...


Hi ha fotografies i fotografies és clar, el típic somriure de “patata” em posa nerviosa, sembla que hagi estat creat per sentir-nos menys estúpids, tot i així queda la mar de falsificat. Més d’una vegada he somrigut sense tenir-ne ganes. Tornant al tema d’abans, el cas és que veig aquells ullets petits que miren l’objectiu dient alguna cosa amb la mirada, que des de sempre ha estat la meva fidel aliada (Del que no em surt amb paraules, s'hen encarrega ella mateixa).

M’agrada que les mirades continguin coses amagades, fa que una persona sigui més interessant i atractiva. Se t’emporta una mirada poderosa, et sents atrapat d’una mirada seductora, et fa riure una mirada alegre i sincera, ets sents segur amb una mirada cordial, t’angoixa una mirada desesperada... Tantes emocions i simplement és un sentit més...




He vist una fotografia, dos rostres, una somriure, una mirada, un món...
On l’espai i el temps passen a tenir una mínima importància, la companyia, les rialles, els amics, l’amor... Et fa sentir més viva que mai, t’agrada però al mateix temps t’espanta, tens por de perdre-ho i potser per això no vols arriscar-te a canviar el futur.





No vols que canviïn algunes coses, però tot van canviant, cada cop et veuràs diferent a les fotografies, t’entristiràs al veure que hi ha moments que no tornaràs a viure mai més, però et reconfortarà saber que encara et queden (si déu vol) molts altres instants que seran fotografiats. Respecte als vells moments, els que vas viure amb felicitat i alegria perduraran tant com vulguis a la teva memòria, i allà hi seran per sempre...

Photograph
(no photoshop)





[I just can say... You write excellent poetry to make me dream ]





1 comentario:

Anónimo dijo...

uououo martona mevaaa! ja saps que ets una crack escribint, i realment tot això que dius en aquest apartat és cert! Ets la meva escritora preferidaa!! ja u saps;)

res nena que t'estimu molt i espero que la teva inspiració et perduri per molts anys més!

Arantxa