jueves, 10 de enero de 2008

*Duna*







Avui vull dedicar el meu blogspot a la meva estimada Duna! Perquè m'ha fet un regal que quasi em va fer plorar... però com que estavem a l'institut i el lloc no inspira gaire emoció...

Ja pensava que em tenies oblidada, però no no, un altre vegada em demostres que m'estimes, i jo també t'estimo moltissim. Ostres, tants estius vivint moments increibles i inoblidables com no puc estimar-te si amb tu he descobert tantes coses...

Passa i passa el temps i nosaltres seguim juntes des del primer dia, i mira que hi ha hagut temporades que pensava que ja no tornaria a ser com abans o que fins i tot deixariem de parlar-nos! però sempre donava el pas una o l'altra per recoinciliar-nos, perquè ens en hem adonat que som molt diferents però que ens necessitem mutuament!

Ets la noia amb qui m'he barallat més, jajaja, ha estat tot un mèrit molts cops haver-nos perdonat, però també he rigut molt i molt amb tu i aquests gests de confiança que tenim, són unics i només nostres!


Ets original, divertida, compulsiva, sincera, amable, comprensiva, generosa, feliç, riallera, i els teus ulls sempre em parlen abans que la teva boca...


T'estimo molt Duna...!

Un peto molt fort reina :)

2 comentarios:

Júlia Bagaria dijo...

...dish
M'he quedat amb les ganes de saber què t'ha regalat! xD

Jordi Roig dijo...

Ai les bones amigues, akestes sempre estan al costat d'una, ami tmb em passa el mateix... hi ha pocs bons amics... pero d'akells sempre en pots estar molt confiat...

tmb son amb els ke + m'he barallat per wenu... ke hi faremm les coses son aixi..

wenu... ja ns veure dma.. ke ja sera l'ultim cop ke fem past... inga t deixu

ns veiem ke vagi mu b... i somriu sempre k tas mu guapa jejeje dws ;) k