lunes, 24 de diciembre de 2007

Bon NadaL!!!

Desitjar unes bones festes als baixos, als alts, als simpàtics, antipàtics, als generosos o avars, als feliços, als amargats... Tothom queda al·ludit vaja... Desitjar un Bon Nadal a cada persona i família d'arreu del món.
Cada llumeta de l'arbre de Nadal és un de nosaltres, i hem de cuidar que aquesta claror segueixi encesa i viva, l'arbre llavors, sempre estarà radiant.



Punt i apart, ahir va ser genial... Sencillament us estimo moltíssim noies... i noi... :) Gràcies a tots els que vau venir, vaig adonarme'n que hi ereu tots els importants, i que sense l'amistat no som res... Estic feliç perquè sento que sou de debò, dels que duren :) Els regals em van encantar... Però trobar-vos allà va ser el millor!
M'ha fet gràcia la comparació que ha fet la Júlia de jo i un nen que passa per sota un túnel, la veritat es que em vaig quedar molt parada sense saber reaccionar quan el vaig veure...
La única cosa que puc dir d'això és GRÀCIES !

Demà Pastorets... una mica de nervis hi són, però se'n van perquè ho farem molt bé!

Un petonàs a totes les persones que estimo i m'estimen :)


BON NADAL!!!!!!!!


3 comentarios:

Jordi Roig dijo...

Ai ai ai jeje. Molt Bon Nadal igualment i que tinguis un Bon comencament d'any i un bon cumple.

Per cert Pastorets els hem calvat. Estic molt content :')
La veritat es ke no t'haig de dir res + que et vaig tot mu be jejeje. Inga ens veiem.

Júlia Bagaria dijo...

Reinaaa, que ara fa poc ens hem trucat i m'he descuidat de desitjar-te molta sort a pastorets... :( Per si encara hi sóc a temps, per si encara em sent algú, per si déu existís (^^) BONA SORT!!!

Teresa dijo...

Bon Nadal!
Acabo de leer el comentario que has escrito en mi blog, muchas gracias.
Como bien dices, la película es muy mala, ¡tanto que ya no recuerdo lo que pasaba en casi toda la película!
Qué decirte, ya te escribí en otra ocasión. Me gustan tus escritos. Son diferentes, no es lo que escribe todo el mundo.
¡Y el catalán no es un problema! Mi primera enseñanza en clase de valenciano en el cole fue: nuestro pueblo es el último de la Comunidad Valenciana en el que se habla catalán. Aún aquí se oyen algunos murmullos en catalán pero ya está muy castellanizado. No es mi lengua pero siempre me he visto obligada a practicarla.
Suena bien leerte en catalán.
Hoy es Nochevieja así que... ¡Feliz Nochevieja y año nuevo!