domingo, 4 de noviembre de 2007

Conclusions

Conclusió d'un cap de setmana esbojarrat?

Tinc engines. (suaus però engines)


Si, em fa mal el coll. Estava esperant que arribés el moment ideal, i tampoc no va ser desorbitat. Ni era un dels millors dies de la meva vida, ni un dels millors de les seves.

Tinc la sensació que visc en un període on francament, hi ha poques coses que ens facin il·lusió. Clar, estem acostumats a viure en una societat que ho té tot a l'abast, i no aprecia les petites coses.

Dono gràcies de ser com sóc i de pertànyer a on em toca, però necesitem tractar una mica millor el nostre entorn, i donar més valor a les coses que en envolten perquè pot ser que algun dia ja sigui massa tard per demostrar l'afecte que els volies donar.





Una mica d'afecte per la meva afició preferida,
el teatre.




1 comentario:

Júlia Bagaria dijo...

Doncs jo el contrari: Peto de les il·lusions que tinc, mare meva! Si no tingués cap il·lusió ningú m'aixecaria del llit a les 6 del matí... :)