miércoles, 29 de septiembre de 2010

29 S

Miro el rellotge mentre em rasco el cap. Suspiro, perquè falten tres quarts d'hora. Aquest temps perquè acabi la classe, i és aborridissim esperar quan una vol que passi el temps ràpid. Ostres, ara m'ha vingut al cap que tenim una pressa inexplicable per tot... Quan vaig amb cotxe sempre condueixo nerviosa i em molesten els conductors lents. A vegades arribo tard i a vegades no, però m'agrada correr. Es com si malgastés minuts, minuts que podria emplear en altres coses.

Avui 29 de setembre hi ha hagut vaga general a "tot" el païs. Els sindicats protestàven contra la reforma laboral, i han impulsat piquets "informatius" perquè la gent prengués consciència de la situació prècaria dels treballadors. Però jo he tingut més aviat la sensació de presenciar un gran carnaval. Un poti poti de gent amunt i avall, carres bruts i tallats com si hi hagues hagut una guerra... Gent borratxa, gent perduda (sobretot turistes) gent porca que pixava per alla on li venia de gust (fins i tot noiees!), gent empanada que anava a fer merder sense saber perquè... No ho sé... M'ha semblat una cosa extranya: una barreja dels furgons antiavalots, dispars a l'aire, contenidors que han sortit a ballar involuntàriament als carrers, un cotxe cremat... Penso que tot això hi pintava ben poc, i només ha aconseguit crear un caos estrany i sense fins, que rebaixa als treballadors a una colla de catetos esbojarrats. Ja sé que paguen justos per pecadors, perquè hi ha gent que ha fet una vaga pacífica i intel·ligent, però el resultat ha estat confús... Almenys des de la meva perspectiva...

Bona retornada al blog!


No hay comentarios: